Translate

czwartek, 22 stycznia 2015

Wreszcie mam zasłony w kuchni



Dzisiaj kurier dostarczył najbardziej ostatnio wyczekiwane przez nas elementy wyposażenia wnętrza czyli zasłony i zazdrostki do
kuchni, które zamówiłam w sklepie dekoria.pl.



 Zasłony zawiesiłam od razu, natomiast nie ogarnęłam  małych karniszy pod zazdrostki i w związku z tym musiałam poczekać na męża, żeby je zamocował.
Zasłony są wąskie, szerokość jednej przed zmarszczeniem to zaledwie 65 cm. Ale o takie mi chodziło. Nie będę zasłaniać nimi okna, do tego mamy rolety. Pełnią rolę wyłącznie dekoracyjną. Takie rozwiązanie jest praktyczniejsze gdyż przy oknie jest zlewozmywak i chlapalibyśmy na zasłony wodą. A przy okazji sporo tańsze, rzecz jasna. Poza tym okno w kuchni nie jest największe, obawiałam się, że szersze zasłony zabierałyby światło.

Zasłonki są w dolnej części białe, a u góry mają pas w szaro-białą krateczkę. Zazdrostki są z białego woalu. Zarówno zasłony jak i zazdrostki wykończone są bawełnianą koronką. To ta koronka właśnie ujęła mnie najbardziej i sprawiła, że zamówiłam ten komplet.

Cóż za luksus! Nie muszę już mieć spuszczonych rolet całymi dniami gdy przed domem kręcą się robotnicy z sąsiedniej budowy.  I jak domowo się zrobiło. Nawet obecny widok za oknem tak nie doskwiera.




9 komentarzy:

  1. bardzo lubię takie romantyczne upięcia zasłonek i zazdrostki w kuchni. :) ja swoich się jeszcze nie 'dorobiłam' ale na przyszłą zimę muszę coś założyć, bo gdy moja brzózka traci liście, mam sporo nieproszonych 'gości na obiadach :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kuchnia, jeszcze dość surowa ponieważ nie dawno się wprowadziliśmy i z dodatkami nie zdążyłam zaszaleć, bardzo zyskała po założeniu zasłon i zazdrostek. Zresztą nie mogłam z zasłonami zwlekać bo przed oknami mam plac budowy i dopóki nie zrobią ogrodzenia i podjazdu nie mam możliwości zasadzenia drzewek, choć marzę o tym. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  2. zazdrostki skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje też, bawełnianą koronką działa cuda ;)

      Usuń
  3. Piękne zasłonki i zazdroski. Wszystko gustownie dopasowane. Meble w kuchni cudne. Też chce takie :) Bardzo Cię proszę napisz z czego jest zrobiony blat kuchenny. Co to za drzewo???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) Blat, podobnie jak meble, jest z Ikei. Jest to płyta pokryta litym dębem o grubości 3 mm. Podaję link do produktu: http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/60335199/

      Usuń
  4. piękne zasłonki, jaki to materiał ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasłonki kupiłam gotowe w sklepie internetowym dekoria.pl . Materiał, z którego są uszyte jest dostępny w tym sklepie na metry i, jeśli się nie mylę,jest to seria Quadro. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Dzień dobry, pięknie jest u Pani, czy mogła bym wiedzieć jaki kolor farby jest na ścianie?

    OdpowiedzUsuń