Translate

sobota, 24 grudnia 2016

Wesołych Świąt!

      Moi Kochani,

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia przesyłam do Waszych domów serdeczne życzenia zdrowia, miłości, radości 
i paru chwil wytchnienia w tych zaganianych czasach.
Basia




Choinkę, którą pokazuję na zdjęciach zrobiłam na warsztatach u wspaniałej Pani Doroty z Fabryki Inspiracji. Malowana jest białą farbą kredową z delikatnymi szarymi przecierkami na rantach. Ozdoby to pompony, bombki styropianowe i gwiazdki. Wszystko, rzecz jasna, wykonane lub zdobione ręcznie przy użyciu wełny, sznurka, rolek po papierze toaletowym, srebrnej farbki i techniki transferu i Powertex.



Jeśli Wam się podoba to zachęcam do wykonania. Powodzenia:)

20 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna i zarazem piękna choinka!!!
    Zdrowych i radosnych Świąt, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka świetna! Bezskutecznie proszę męża o taką, ale cały czas wymawia się brakiem czasu ;) Pozdrawiam jeszcze świątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym czasem tak jest, niestety. U mnie choinka wprawdzie jest zrobiona, ale kilka innych projektów, które planowałam na te Święta musiałam z braku czasu odpuścić. W przyszłym roku zacznę na wakacjach, może zdążę;) Pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Usuń
  3. Świetna choinka! Myślałam że na te święta już będzie - ale się nie udało - może w przyszłym roku...
    Twoja jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:) Ja też zabierałam się do niej dwa lata;) Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  4. To bardzo nowatorskie podejście do tematu choinki, prezentuje się ciekawie i oryginalnie.
    Dziękuję Basiu za życzenia. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Też uważam, że jest bardzo ciekawa, ale oczywiście bez tradycyjnej, żywej, w salonie nie moglibyśmy się obejść;) Ta drewniana choinka zdobi naszą sypialnię;) Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  5. Basiu, choinka piękna! Pragnę złożyć Ci życzenia dobra, zdrowia i radości w Nowym Roku:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, serdecznie dziękuję za życzenia:) Tobie i Twoim bliskim życzę samych dobrych chwil w Nowym Roku! Gorące uściski:*

      Usuń
  6. i jak tam po świętach i sylwku? :) wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna choinka. Na moje must have na przyszły rok.

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dla Ciebie również wszystkiego co najlepsze:)

      Usuń
  8. Trafiłam tu przez przypadek. Zaczęłam czytać Twojego bloga i.. przeczytałam go od deski do deski. Od bardzo niedawna prowadzę własnego bloga. Są jeszcze duże niedociągnięcia. Zapraszam. Może Ci się spodoba :) http://newthingsfromoldthings.blogspot.com/ . Tymczasem czekam z niecierpliwością na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje posty Cię wciągnęły, to naprawdę bardzo miłe:) I dziękuję za zaproszenie, chętnie skorzystam:) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Szkoda, że dopiero teraz zobaczyłam tę choinkę. Ale chociaż za rok uwolnię się od tej prawdziwej, bo sprzątanie igieł codziennie mnie wykańcza ;) A ta jest piękna! Dużo ładniejsza niż takie kupne sztuczne zielone.

    OdpowiedzUsuń
  10. a gdzie to się podziały nowe wpisy? czekamy cały czas :( już dawno po wszelkich świętach :)

    OdpowiedzUsuń