Translate

wtorek, 20 lutego 2018

Lustra z pracowni Dekoforma w domach i restauracjach naszych klientów


W pracowni ciągły ruch, kurz, deski, piły.. A fotografować trzeba. O ile tablice, stoliki nawet te duże udaje mi się uwiecznić, o tyle z lustrami mam spory kłopot w tym zakresie. Te mniejsze wiozę do domu i tam robię im zdjęcia, jednak przewożenie większych to już ryzyko. I czas na skrupulatne zabezpiecznie do transportu, a tego jak wiecie, ciągle za mało;) 
Na szczęście mam wspaniałych klientów, którym zawdzięczam to, że wytworzone przeze nas lustra mogę pokazać na stronie internetowej pracowni, w naszych mediach społecznościowych oraz tutaj, na blogu, gdzie wszystko się zaczęło..

Zatem zapraszam Was kochani do obejrzenia zdjęć, które otrzymałam od naszych klientów. Nie sposób pokazać wszystkich, ale wszystkim gorąco dziękuję! Za czas poświęcony na zrobienie zdjeć, propozycję przesłania (bo to od nich wychodzi propozycja, nie ode mnie i to jest wspaniałe!) oraz za zgodę na wykorzystanie zdjęć. Jesteście niesamowici!

Zdjęcie otrzymane od pani Izy i pana Wojciecha




Zdjęcia dwóch luster otrzymane od pani Marii


Duże lustro z półką. Zdjęcia autorstwa pani Kasi




Zdjęcia dużego lustra w przedpokoju otrzymane od pani Marty



Zdjęcia ośmiu luster naszej produkcji w restauracji Wesołe Gary w Krakowie. Autorem zdjęć jest pan Mikołaj Żak. Zobaczcie jak tam ładnie! Przyjemnego ogłądania :)












Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na stronę naszej pracowni www.dekoforma.pl

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam lustra, rozświetlają i powiększają przestrzeń, dodają pazura, wiem, bo mam ich dużo. Twoje lustra prezentują się pięknie.
    Gratuluję podjęcia decyzji o samodzielności i cieszę się, ze masz ręce pełne roboty, oby tak dalej!!
    Serdeczności moc pozostawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu, dziękuję! Na ten moment jestem bardzo szczęśliwa,że się zdecydowałam i mam nadzieję, że za rok, dwa, dziesięć nadal bedę mogła powiedzieć, że to była słuszna decyzja:) Pozdrawiam Cię gorąco:*

      Usuń
  2. Piękne lustra. Życzę ,abys zawsze miała ręce pełne roboty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ma wielką nadzieję, że tak będzie, a nawet jeszcze lepiej:) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. W prostocie jest siła. Lustra prezentują się rewelacyjnie w tych wnętrzach. Życzę Ci samych takich fantastycznych klientów, bo praca z fajnymi ludźmi to nie praca, to przyjemność :)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, tacy ludzie są nie do przecenienia, chce się pracować pełną parą i czerpie się z tego mnóstwo przyjemności:) Dziękuję za tak miły komentarz i przesyłam serdeczne pozdrowienia:*

      Usuń
  4. Podwójne lustra są świetne! Zawsze chciałam takie mieć, jak będe miała swój dom to na pewno takie się w nim znajdą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobra robota! Takie lustra nadają charakteru wnętrzom. Tylko pogratulować wyczucia stylu i fachu w ręce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie i intrygująco wygląda wnętrze tej restauracji. Jest w nim ciekawy klimat, lustra na pewno pogłębiają pozytywne wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękne i eleganckie lustra :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń